Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ

Είναι φορές που οι ανήσυχες στιγμές
''στρώνονται'' ανακούρκουδα
και δεν λένε να σπαράξουν με κανένα τίμημα.
Κάπως έτσι γίνεται και σ' αυτό το άχνισμα της σημερινής μέρας.
Ο ήλιος μας κλείνει πονηρά το μάτι.
Όλα χόρευαν μέσα μου ακόμα και πράγματα
που παρεμβαίνουν και τουλάχιστον μειώνουν την αισθητική μου
συνεχίζω να ''ταξιδεύω'' μαζί του....
Η μνήμη,
που πολλές φορές πληγώνει με την απουσία προσώπων και καταστάσεων 
μα στις περισσότερες μας καθοδηγεί στην διαδρομή προς το Μέλλον,
ήρθε να με ανταμώσει .
Διαδρομές του νου ...
διαδρομές της ίδιας της Ψυχής .
Πόσο άλλαξε η διαδρομή ;
Πόσο αλλάξαμε εμείς ;
Οι αλλαγές ...
μας επηρεάζουν και μας βοηθούν να συντονίσουμε τα βήματα μας.
Αναπολώ τα πίσω,
πότε με μιά γκριμάτσα που σκιάζει τα χαρακτηριστικά μου 
και άλλοτε με ένα χαμόγελο που φωτίζει το πρόσωπό μου γαληνεύοντας την ύπαρξή μου.
Χαμόγελα,
που όσο περνάνε τα χρόνια χάνονται έτσι όπως είναι τυποποιημένα και 
παγωμένα.
Και μένουμε εκεί εμείς οι ταξιδευτές του αβίαστου χαμόγελου
μακρυά από των πολλών την πολύβουη λογική,
να αντιστεκόμαστε σε πείσμα του '' πολιτισμού'' της φθοράς,
της ισοπέδωσης των πάντων 
και να κονταροχτυπιόμαστε με τα ξεχασμένα άστρα που χάθηκαν στην αυγή,
να χαμογελάμε πλατιά
καθώς η Σιωπή αποσύρεται
και η Μέρα μας φωνάζει.
Γνωρίζουμε καλά
πως
είμαστε .....
Ζωντανοί !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου